استاد فرهیخته جناب آقای دکتر بهرام سرمست استاندار محترم آذربایجان‌شرقی

استاد فرهیخته جناب آقای دکتر بهرام سرمست استاندار محترم آذربایجان‌شرقی

  • 06 Oct 2024
  • News Code: 1329211
  • 30
استاد فرهیخته جناب آقای دکتر بهرام سرمست استاندار محترم آذربایجان‌شرقی

استاد فرهیخته  جناب آقای دکتر بهرام سرمست
استاندار محترم آذربایجان‌شرقی

با تقدیم سلام و اهدای نیکوترین تحیات؛  
  انتصاب شایسته و مدبرانه حضرتعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان آذربایجان شرقی را که به حق نمایانگر اعتماد عمیق به تخصص، تجارب و تعهدات حضرتعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. این انتصاب بایسته، نشان از ارج‌گذاری به درایت، شایستگی و مدیریت درخشان حضرتعالی در به‌کارگیری دانش و تجارب گران‌بها برای دستیابی به اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران دارد. اکنون که سکان مدیریت عالی استان در دستان توانمند جنابعالی است، بی‌شک شاهد تحولی شایان در راستای رشد، آبادانی و تعالی استان خواهیم بود. 
دانشگاه مراغه و جامعه علمی استان آذربایجان شرقی به خود می‌بالند که در کنار مدیری کارآزموده، پاک‌دست، متعهد، دانشمند و دلسوز که دیدگاهی عمیق به مسائل علمی، اجتماعی و توسعه‌ای دارد، گام برمی‌دارند و آماده‌اند با هم‌افزایی و انسجام، در مسیر تعالی و ارتقای جایگاه استان نقش‌آفرینی کنند. اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مراغه، آمادگی کامل این مجموعه علمی را برای همکاری در جهت نیل به اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای استان اعلام می‌دارم. بی‌گمان، دانشگاه مراغه به لطف پروردگار متعال و با حمایت‌های بی‌دریغ و هوشمندانه جنابعالی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی، باصلابت و بیش از پیش در مسیر دستیابی به قله‌های افتخار گام برخواهد داشت. 
از خداوند متعال، توفیق، سلامتی و سربلندی روزافزون برای حضرتعالی و دیگر خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم. 


Share

خبر‌های مرتبط

There are no results.